• Reklama
5 Days Arrival: $10 OFF Over $88
Trika eCF Patron eCFSeznamka eCF

Batérie kapacita a výdrž

Pro všechny fandy přesných čísílek a informací. Můžete si zde vytvářet vlastní ankety a hlasování.

TOP anketa: Co byste si koupili dnes do začátku?

Moderátoři: dlouhejbil, Grif, Joker, jura-p

Batériu akej kapacity používate?

 
Celkem hlasů : 0

Re: Batérie kapacita a výdrž

Příspěvekod blikblik » ned 16. pro 2012 19:32:36

Odtahovka: Samo kdyz se na neco ptam tak k tomu mam duvod. Priste ho budu k otazce teda pridavat. A ten duvod je ze jsem casto mimo dosah elektricke energie nekolik dnu tak proto me zajima jak jsou znat ztraty v prechodovych odporech na spotrebe a jestli ma smysl se tech odporu zbavovat . :mrk
edit: dekuju Oto. :yes

[ Post made via Android ] Obrázek
blikblik
 

Reklama

Re: Batérie kapacita a výdrž

Příspěvekod Grif » ned 16. pro 2012 19:37:48

Pořiď si Power bank a máš vyřešeno. Nebo zásobu nabitých baterek.
Prostě, e-kouřím vše možné.
Všechno se dá vysvětlit. Bohužel ne všem.
Uživatelský avatar
Grif
Moderátor
Moderátor
Sádrový ježek
Sádrový ježek
 
Příspěvky: 5285
Registrován: pát 08. dub 2011 15:44:25
Bydliště: Jizerské hory
Národní vlajka:
Czech Republic

Re: Batérie kapacita a výdrž

Příspěvekod Odtahovka » ned 16. pro 2012 20:11:46

Blikbliku podle tvych prispevku se mi nezda, ze by si byl mimo dosah el. energie i nekolik dnu :x
Ale ted vazne bezny vaper nic nepozna a nema smysl to resit grip mas Odyssey a ten je OK.Ani ja nic nepoznam a kdyz jsem mimo tak si dam do kapsy jeste jednu plne nabitou baterku pro sichr :nod :hand
Lambo, LT, Thulon, GG-Kopčem, Umax, S-Zmax, IMotion2V ... Vision, systémy Genesis. Vše ostatní kleklo, nebo se to loudalo v knotech.
Uživatelský avatar
Odtahovka
e-Kuřák fajnšmekr
e-Kuřák fajnšmekr
 
Příspěvky: 256
Registrován: úte 29. lis 2011 21:41:34
Bydliště: Řevničov
Národní vlajka:
Czech Republic

Re: Batérie kapacita a výdrž

Příspěvekod Děda » ned 16. pro 2012 20:15:30

Kolikrát trávím za volantem i deset hodin a vystačím si s LT + jednou ego baterkou pro případ nouze. USB mám v autě jen 1A, ale s dvěma baterkama su v klidu..
Horší by bylo si vzít jen jednu příchuť... :chuckle
Děda
 

Re: Batérie kapacita a výdrž

Příspěvekod blikblik » ned 16. pro 2012 20:17:31

Odtahovka: No spis az pres leto ode me bude klid. :D
No chci prave jeste jeden zalozak k te Odyssee mozna i zkusim neco zbastlit tak jsem chtel vedet jak to je. Jsem rad ze nema smysl ty prechody resit a dikes.

[ Post made via Android ] Obrázek
blikblik
 

Re: Batérie kapacita a výdrž

Příspěvekod dobrman » ned 16. pro 2012 20:26:01

blikblik píše: Jsem rad ze nema smysl ty prechody resit


Jasně, ale ne se na ně úplně vykašlat, myslím při vlastní tvorbě. Snažit se je minimalizovat co nemenším počtem rozebiratelných spojů, ale zas to zbytečně nepřehánět....
ObrázekObrázek eCF J. Hradec
....hlavně se nevztekejte, praskne Vám v hlavě žilka a ...........
Uživatelský avatar
dobrman
Eyjafjallajökull
Eyjafjallajökull
 
Příspěvky: 3103
Registrován: stř 16. kvě 2012 22:21:12
Bydliště: Jindřichův Hradec
Národní vlajka:
Czech Republic

Re: Batérie kapacita a výdrž

Příspěvekod blikblik » ned 16. pro 2012 20:31:28

Rozumim. Dikes vsem za rady. :hand

[ Post made via Android ] Obrázek
blikblik
 

Re: Batérie kapacita a výdrž

Příspěvekod Vorel » ned 16. pro 2012 20:42:13

A já zase říkám přechoďáky hlídat a eliminovat, protože e-kuřákovi dokážou dost otrávit život... Nehulí to, baterka brzo vyflákamá atd. Takový přechoďák na dotykové pružině dokáže ubrat i půlku doby vapování. Na vlastní kůži jsem se o tom přesvědčil na vlastním Birdovi, na jednom komerčním a jednom cizím home made gripu. No a nedostatečná kostra u eGo baterky taky umí své.
Obrázek

nejsem náročný.... :-)
eCF Ústí nad Labem
Uživatelský avatar
Vorel
e-Sentinel
e-Sentinel
 
Příspěvky: 1114
Registrován: stř 21. zář 2011 19:04:28
Bydliště: ÚL
Národní vlajka:
Czech Republic

Re: Batérie kapacita a výdrž

Příspěvekod miguel » ned 16. pro 2012 20:49:03

Ono to není úplně mrtvý téma. Ale je pravda, že se to spíš týká lidí, co motaj nízký odpory (pod 1ohm).
Pak když dělá špatná pružinka 0,3ohm, něco v závitech, tak už se nějaká energie zmaří na ohřev ruky :-)
WP XL, WP 14, WP XT-3, SSR 2.0, WP 15, dýmka WP15
míchané liquidy FA, IN, WG, TDM, TW, TPA
Obrázek
eCF Jablonec nad Nisou a okolí
Uživatelský avatar
miguel
e-Kuřák fajnšmekr
e-Kuřák fajnšmekr
 
Příspěvky: 308
Registrován: ned 25. pro 2011 19:52:51
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Národní vlajka:
Czech Republic

Re: Batérie kapacita a výdrž

Příspěvekod Max » ned 16. pro 2012 20:50:29

Mě haprovalo na jednom mechanickým gripíku tlačítko. Měřil jsem to a nestačil se divit. Rozdíl i 0,5V,jednou 4,2V,další stisk 3,7V. Včera jsem měl na stole ego baterku 1100mAh,která se tvářila,že je vše ok ale nežhavila-trocha laku uvnitř trubky v místě kde kostří ego hlava. Přechoďáky nebrat :shake
Obrázek
Rozdávat rady je zbytečné. Moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne...
Uživatelský avatar
Max
e-Soptík
e-Soptík
 
Příspěvky: 549
Registrován: ned 17. čer 2012 7:53:00
Bydliště: Brněnsko
Národní vlajka:
Czech Republic

Re: Batérie kapacita a výdrž

Příspěvekod Vorel » ned 16. pro 2012 21:38:59

na jednom velice kvalitním mechanickém gripu s kvalitním tlačítkem se mi zdálo, že je to pohuleníčko nějaké slabé a tak jsem si pomohl vodiči, které jsem připojil na článek a za pružinu. Výsledek byl úbytek napětí k hlavici 0,44 V a to je při vapingu sakra mnoho... Po výměně pružiny a očištění stykový ploch byla ztráta na přechodech téměř nulová.
Obrázek

nejsem náročný.... :-)
eCF Ústí nad Labem
Uživatelský avatar
Vorel
e-Sentinel
e-Sentinel
 
Příspěvky: 1114
Registrován: stř 21. zář 2011 19:04:28
Bydliště: ÚL
Národní vlajka:
Czech Republic

Re: Batérie kapacita a výdrž

Příspěvekod jura-p » ned 16. pro 2012 21:42:22

Já se nechci zahalit dýmem, ani nechci někoho oslnit. To se mi v mém věku už ani moc nepovede a ani to jako důchodce nemám zapotřebí. Čím dál více směřuji ke dvěma polům na jedné straně Fuzze a WP, na druhé mechanika. Na WP mám XT, Fuzze nic a na mechanice klon WP RKN Proglass a řadu vlastních dodělků z china napodobenin typu Genesis a běžné cleary na Umesh. WP je dobré samo o sobě, tam mám dost LR, totéž očekávám od Fuzze, i když tam se už debata o 7 a půl voltech docela vede.
Mechaniky chci mít dvoubaterkové, nezahalím se do dýmu, snížím podíl přechoďáků na celkovém odporu, už proto, že hodlám motat mezi 3 a půl a 5 ohmy, takže výkon na spirálce bude zhruba stejný , jako je dnes. Proudy ale budou poloviční, což je výhodné pro spínač a tak vůbec.
Získám motáním dlouhé spirálky lepší možnost laditelnosti počtem otáček, ta je u LR nyní velmi omezená. Odparná plocha bude na stejný výkon stejná jako u dnešní bispirálky, protože tak jak na bispirálku potřebuju na stejný odpor čtyřnásobek drátu, ale nyní motám jednu a jednu třetinu obrátky začínám-li zvenčí, jednu a dvě třetiny obrátky začínám-li zevnitř, dvě a jednu třetinu a dvě a dvě třetiny a pak už toho můžu nechat, tak u jednospirálky čtyřnásobného odporu se stejným výkonem na vyšším napětí budu mít k dispozici daleko víc stupňů ladění výkonu délkou. Takže to, co nyní ladím na LT nebo Vamu a občas jsem omezen v napětí (v případě normální spirálky propustností pro proud, kdy vyšší napětí prostě elektronika nepropustí (právě to efektivní, jinak tam pere furt to maximum, ale vydýchává to těma nulovýma pauzama, kdy nabírá dech na puls) anebo nepustí proud, protože se chrání v případě LR, budu ladít na mechanice s vyšším napětím odporem a omezením mi bude jen ten nezvládnutý přítok liquidu nebo přepálení drátu.
Prostě jsem se rozhodl ladit ve větším rozsahu a ve více stupních pomocí odporu spirálky a méně namáhat proudově své baterie, což zase rozšiřuje použitelný sortiment baterií.
Tož tak. Já zásobuju knotem už akorát Vision ego clear, CE2 XL a kapátko chinaPhoenix K, ač vím že i takoví jsou, co mají mesh v kapátku.
Já nevím, jestli se mi tato cesta ukáže průchodnou nebo jestli to bude další slepá ulička, ale i kdyby, tak takových už v životě bylo.
Ale na stará kolena už se mi nechce chodit příkopy zlatých středních cest. A rozhodl jsem se pro špičkové české, česko-slovenské a komerční čínské produkty s vlastní dodělávkou.
A musím to udělat rychle, než mě výše důchodu vrátí do toho příkopu, kterým jde většina důchodců.

A abych se obloukem vrátil k vláknu. Kapacitu budu mít stejnou, výdrž vzhledem k polovičnímu proudovému odběru budu mít dvojnásobnou. Životnost delší.
Obrázek
Uživatelský avatar
jura-p
Moderátor
Moderátor
e-Sentinel
e-Sentinel
 
Příspěvky: 1021
Registrován: ned 15. črc 2012 11:53:33
Bydliště: CB
Národní vlajka:
Czech Republic

Re: Batérie kapacita a výdrž

Příspěvekod Max » ned 16. pro 2012 21:46:24

Prostě ten mechanickej kontakt tam být musí,jinak to paseku dělat bude dřív nebo později. Souhlas Vorlíku ? :thinking:
Obrázek
Rozdávat rady je zbytečné. Moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne...
Uživatelský avatar
Max
e-Soptík
e-Soptík
 
Příspěvky: 549
Registrován: ned 17. čer 2012 7:53:00
Bydliště: Brněnsko
Národní vlajka:
Czech Republic

Re: Batérie kapacita a výdrž

Příspěvekod Harmy » ned 16. pro 2012 21:53:31

Juro, nezlob se, ale nepatříš mezi mé oblíbené spisovatele.
Odpařuji od 11.11.2011 z Joye eGo-T a eGo-C, CE4+, T2CC, Tidy10, GS V-Core, Vivi DC, Evod, Protank X9, Patriot, Kayfun v3.1, Subtank mini a Merlin na bat. eGo, iTaste VV, UTurbo 2600, Imotion2 V+, Vamo V3 + V5, Nemesis, Subox a iStick Pico. Míchám vlastní e-Juicy z DNB, PSB, Avoria a LIQ
Obrázek
Uživatelský avatar
Harmy
Temelín
Temelín
 
Příspěvky: 2798
Registrován: úte 29. lis 2011 15:57:33
Bydliště: Mariánské Lázně
Národní vlajka:
Czech Republic

Re: Batérie kapacita a výdrž

Příspěvekod blikblik » ned 16. pro 2012 21:55:10

Vorel dik za info.

[ Post made via Android ] Obrázek
blikblik
 

Další

Zpět na Ankety & Hlasování

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník