Stránka 1 z 17

Re: Batérie kapacita a výdrž

PříspěvekNapsal: ned 16. pro 2012 20:32:36
od blikblik
Odtahovka: Samo kdyz se na neco ptam tak k tomu mam duvod. Priste ho budu k otazce teda pridavat. A ten duvod je ze jsem casto mimo dosah elektricke energie nekolik dnu tak proto me zajima jak jsou znat ztraty v prechodovych odporech na spotrebe a jestli ma smysl se tech odporu zbavovat . :mrk
edit: dekuju Oto. :yes

[ Post made via Android ] Obrázek

Re: Batérie kapacita a výdrž

PříspěvekNapsal: ned 16. pro 2012 20:37:48
od Grif
Pořiď si Power bank a máš vyřešeno. Nebo zásobu nabitých baterek.

Re: Batérie kapacita a výdrž

PříspěvekNapsal: ned 16. pro 2012 21:11:46
od Odtahovka
Blikbliku podle tvych prispevku se mi nezda, ze by si byl mimo dosah el. energie i nekolik dnu :x
Ale ted vazne bezny vaper nic nepozna a nema smysl to resit grip mas Odyssey a ten je OK.Ani ja nic nepoznam a kdyz jsem mimo tak si dam do kapsy jeste jednu plne nabitou baterku pro sichr :nod :hand

Re: Batérie kapacita a výdrž

PříspěvekNapsal: ned 16. pro 2012 21:15:30
od Děda
Kolikrát trávím za volantem i deset hodin a vystačím si s LT + jednou ego baterkou pro případ nouze. USB mám v autě jen 1A, ale s dvěma baterkama su v klidu..
Horší by bylo si vzít jen jednu příchuť... :chuckle

Re: Batérie kapacita a výdrž

PříspěvekNapsal: ned 16. pro 2012 21:17:31
od blikblik
Odtahovka: No spis az pres leto ode me bude klid. :D
No chci prave jeste jeden zalozak k te Odyssee mozna i zkusim neco zbastlit tak jsem chtel vedet jak to je. Jsem rad ze nema smysl ty prechody resit a dikes.

[ Post made via Android ] Obrázek

Re: Batérie kapacita a výdrž

PříspěvekNapsal: ned 16. pro 2012 21:26:01
od dobrman
blikblik píše: Jsem rad ze nema smysl ty prechody resit


Jasně, ale ne se na ně úplně vykašlat, myslím při vlastní tvorbě. Snažit se je minimalizovat co nemenším počtem rozebiratelných spojů, ale zas to zbytečně nepřehánět....

Re: Batérie kapacita a výdrž

PříspěvekNapsal: ned 16. pro 2012 21:31:28
od blikblik
Rozumim. Dikes vsem za rady. :hand

[ Post made via Android ] Obrázek

Re: Batérie kapacita a výdrž

PříspěvekNapsal: ned 16. pro 2012 21:42:13
od Vorel
A já zase říkám přechoďáky hlídat a eliminovat, protože e-kuřákovi dokážou dost otrávit život... Nehulí to, baterka brzo vyflákamá atd. Takový přechoďák na dotykové pružině dokáže ubrat i půlku doby vapování. Na vlastní kůži jsem se o tom přesvědčil na vlastním Birdovi, na jednom komerčním a jednom cizím home made gripu. No a nedostatečná kostra u eGo baterky taky umí své.

Re: Batérie kapacita a výdrž

PříspěvekNapsal: ned 16. pro 2012 21:49:03
od miguel
Ono to není úplně mrtvý téma. Ale je pravda, že se to spíš týká lidí, co motaj nízký odpory (pod 1ohm).
Pak když dělá špatná pružinka 0,3ohm, něco v závitech, tak už se nějaká energie zmaří na ohřev ruky :-)

Re: Batérie kapacita a výdrž

PříspěvekNapsal: ned 16. pro 2012 21:50:29
od Max
Mě haprovalo na jednom mechanickým gripíku tlačítko. Měřil jsem to a nestačil se divit. Rozdíl i 0,5V,jednou 4,2V,další stisk 3,7V. Včera jsem měl na stole ego baterku 1100mAh,která se tvářila,že je vše ok ale nežhavila-trocha laku uvnitř trubky v místě kde kostří ego hlava. Přechoďáky nebrat :shake

Re: Batérie kapacita a výdrž

PříspěvekNapsal: ned 16. pro 2012 22:38:59
od Vorel
na jednom velice kvalitním mechanickém gripu s kvalitním tlačítkem se mi zdálo, že je to pohuleníčko nějaké slabé a tak jsem si pomohl vodiči, které jsem připojil na článek a za pružinu. Výsledek byl úbytek napětí k hlavici 0,44 V a to je při vapingu sakra mnoho... Po výměně pružiny a očištění stykový ploch byla ztráta na přechodech téměř nulová.

Re: Batérie kapacita a výdrž

PříspěvekNapsal: ned 16. pro 2012 22:42:22
od jura-p
Já se nechci zahalit dýmem, ani nechci někoho oslnit. To se mi v mém věku už ani moc nepovede a ani to jako důchodce nemám zapotřebí. Čím dál více směřuji ke dvěma polům na jedné straně Fuzze a WP, na druhé mechanika. Na WP mám XT, Fuzze nic a na mechanice klon WP RKN Proglass a řadu vlastních dodělků z china napodobenin typu Genesis a běžné cleary na Umesh. WP je dobré samo o sobě, tam mám dost LR, totéž očekávám od Fuzze, i když tam se už debata o 7 a půl voltech docela vede.
Mechaniky chci mít dvoubaterkové, nezahalím se do dýmu, snížím podíl přechoďáků na celkovém odporu, už proto, že hodlám motat mezi 3 a půl a 5 ohmy, takže výkon na spirálce bude zhruba stejný , jako je dnes. Proudy ale budou poloviční, což je výhodné pro spínač a tak vůbec.
Získám motáním dlouhé spirálky lepší možnost laditelnosti počtem otáček, ta je u LR nyní velmi omezená. Odparná plocha bude na stejný výkon stejná jako u dnešní bispirálky, protože tak jak na bispirálku potřebuju na stejný odpor čtyřnásobek drátu, ale nyní motám jednu a jednu třetinu obrátky začínám-li zvenčí, jednu a dvě třetiny obrátky začínám-li zevnitř, dvě a jednu třetinu a dvě a dvě třetiny a pak už toho můžu nechat, tak u jednospirálky čtyřnásobného odporu se stejným výkonem na vyšším napětí budu mít k dispozici daleko víc stupňů ladění výkonu délkou. Takže to, co nyní ladím na LT nebo Vamu a občas jsem omezen v napětí (v případě normální spirálky propustností pro proud, kdy vyšší napětí prostě elektronika nepropustí (právě to efektivní, jinak tam pere furt to maximum, ale vydýchává to těma nulovýma pauzama, kdy nabírá dech na puls) anebo nepustí proud, protože se chrání v případě LR, budu ladít na mechanice s vyšším napětím odporem a omezením mi bude jen ten nezvládnutý přítok liquidu nebo přepálení drátu.
Prostě jsem se rozhodl ladit ve větším rozsahu a ve více stupních pomocí odporu spirálky a méně namáhat proudově své baterie, což zase rozšiřuje použitelný sortiment baterií.
Tož tak. Já zásobuju knotem už akorát Vision ego clear, CE2 XL a kapátko chinaPhoenix K, ač vím že i takoví jsou, co mají mesh v kapátku.
Já nevím, jestli se mi tato cesta ukáže průchodnou nebo jestli to bude další slepá ulička, ale i kdyby, tak takových už v životě bylo.
Ale na stará kolena už se mi nechce chodit příkopy zlatých středních cest. A rozhodl jsem se pro špičkové české, česko-slovenské a komerční čínské produkty s vlastní dodělávkou.
A musím to udělat rychle, než mě výše důchodu vrátí do toho příkopu, kterým jde většina důchodců.

A abych se obloukem vrátil k vláknu. Kapacitu budu mít stejnou, výdrž vzhledem k polovičnímu proudovému odběru budu mít dvojnásobnou. Životnost delší.

Re: Batérie kapacita a výdrž

PříspěvekNapsal: ned 16. pro 2012 22:46:24
od Max
Prostě ten mechanickej kontakt tam být musí,jinak to paseku dělat bude dřív nebo později. Souhlas Vorlíku ? :thinking:

Re: Batérie kapacita a výdrž

PříspěvekNapsal: ned 16. pro 2012 22:53:31
od Harmy
Juro, nezlob se, ale nepatříš mezi mé oblíbené spisovatele.

Re: Batérie kapacita a výdrž

PříspěvekNapsal: ned 16. pro 2012 22:55:10
od blikblik
Vorel dik za info.

[ Post made via Android ] Obrázek