• Reklama
 
 

V-GO vs V-GO Elegant

e-Cigaretka, která si jistě zaslouží vlastní subfórum.

Moderátoři: dlouhejbil, Grif, jura-p

V-GO vs V-GO Elegant

Příspěvekod bobas » ned 06. bře 2011 13:28:32

Dobrý den,
jsem začátečník.Kouřím 20-25 cigaret denně (Camel).Nechci si kupovat e-cigaretu jen na zkoušku, ale nějakou aby můj přechod na e-kouření byl co nejpohodlnější.
Chtěl bych aby měla co nejlepší Hit + dýmavost.Váhám mezi V-GO A V-GO Elegant nebo mi poradíte něco jiného.
Za pomoc a radu předem děkuji
bobas
e-Holátko
e-Holátko
 
Příspěvky: 1
Registrován: ned 06. bře 2011 12:37:03

Reklama

FastTech

Re: V-GO vs V-GO Elegant

Příspěvekod e-Hana » ned 06. bře 2011 14:31:04

Zdravím tě bobas mezi námi, :hand :)
tak to si samozřejmě přeje každý a není jednoduché si vybrat to pravé. Tvůj odhad bych řekla, že je asi správný, ale.... musíš si ještě trochu ujasnit pojmy..VGO elegant- se už nejspíš nebude jmenovat VGO, ale eGo+ Elegant
viewtopic.php?f=57&t=589&p=25006&hilit=VGO+elegant#p25006
s drobnými změnami jak se popisuje tady
viewtopic.php?f=57&t=589&p=25010&hilit=elegant#p25010
No v podstatě to bude asi jedno, co si vybereš z těchto e-cigaret buď VGO nebo eGo , jsou to prostě všechny už dobré e-cigarety asi tak všechny na stejné úrovni -rozdíl mezi VGO a eGo je jen-jeden se dodává s cartomizerem ,druhý s atomizerem a v umístění světýlka a pak podle síly 650 nebo 900 ale i 1300 mAh baterie je u nich delší či kratší výdrž jednotlivých typů.
Čím silnější baterie tím déle ti vydrží bez dalšího nabíjení.
U nového Elegant bude světýlko sice u tlačítka, ale kolem dokola, což je nyní tedy novinka!
VGA byly dodávány s cartomizery se světýlkem vpředu, eGa s atomizéry a mají podsvícené jen tlačítko.
eGo T je s výhodným snadným plněním Tanku
projdi si Recenze na webu
eGo T http://www.e-cigaretafans.eu/eGo-T.html
eGo - http://www.e-cigaretafans.eu/Unicaat.html
a VGO zde je verze 808 D http://www.e-cigaretafans.eu/V-GO.html