Wertzui píše: EDIT: Tak už je to doma. E-mail o odeslání objednávky žádnej, ale teď je to u mě. Velkej otazník nad hlavou
Ale všechno je perfektně zabaleny, že sem to skoro ani nemohl rozdělat
Takže
Ale příště doufám pošlou e-mail, že to poslali
Bohužel ani já nevím o jakou objednávku se jedná, protože podle nicku to nejsem schopen poznat a tak se odvolám na odpověď Pechouše.
Ono taky se stává ( a ne jednou), že zákazník má jiný email na objednávky a jiný na komunikaci s bankou a tam může taky vzniknout "potenciální problém" v komunikaci - email z eshopu nekontroluje a my píšeme a píšeme
Standardně se email se sledovacím číslem odesílá (pokud vím) a nezaregistroval jsem problém v řešení eshopu ale v poslední době bylo pár problémů s free emaily (@seznam.cz, @email.cz - o těch vím, @google.com zatím v pohodě).
Tím ale netvrdím, že to je tento případ, jen nastiňuji možné a zažité situace, kdy třeba i uvedení svého příjmení je někdy už nad síly zákazníků (to jen pro pobavení
)
Jinak tak jak bylo zde uvedeno, potvrzení samozřejmě stačí.
Pro všechny naše zákazníky zde z fóra - pokud cítíte, že s vaší objednávkou není něco v pořádku, nebo se vám něco nezdá (chybí odpověď, nebyl doručen email, atd.), neváhejte nás kontaktovat, ale poprosím o kontakt přes naše uvedené kontaktní údaje na eshopu (email, mobil) a ne zde přes forum, protože taky sem momentálně nechodíme pořád a tak někdy se může odpověď z naší strany zbytečně protáhnout a to není v zájmu ani nás ani vás