No a já jen dodám, prosím komunikujte na foru samozřejmě vzájemně dál,ale slušně. Jsem ráda, že se nakonec vše vysvětlilo a je to asi i ponaučení pro prodejce.Věřím,že to bylo v dobrém úmyslu, zachránit daný výrobek, obzvlášt pokud je prodejce i prodejcem a odborníkem na různá lepidla, ale...
Myslím, že zákazníky by znalost o všem bývala spíš potěšila než odradila, kdyby rovnou věděli, že daná věc je opravena, funguje a neteče a je zdravotně nezávadná..
To už sám prodejce uznal a přes své nové upozornění na webu vidí sám, že se objednávky daných kusů údajně nezastavili a já se ani nedivím. .
Slimák-
takže je sice dobře si to zde vyříkat -slušně a bez emocí- ale netahat do toho v současné době raději nikoho dalšího je asi rozumné, v tom souhlasím s předcházejícími příspěvky. Pak to moc nevypadá na normální reklamaci, která se jistě dala vyřešit požadovanou okamžitou výměnou či vrácením peněz. Případně pokud by věc prodejce neřešil ,pak zveřejněním všeho zde.
Opravdu jsme ještě nezaznamenali, na tohoto prodejce žádné stížnosti, které by neřešil k dobru zákazníka i když někdy to nebylo jen na straně prodejce,
ale někdy i neodborným zacházením zákazníka, přesto i tak většinou vyhověl.
A své zboží se nebojí posílat ani k nám na testování ( což nedělá opravdu každý prodejce.. )