Me naopak prijde ta analogie vlastne velmi presna. Mame tu neco levneho a ucelneho co plne splni pozadovanou funkci, levna masova vyroba ktera obcas najde sve nevyhody v nedostatcich zpusobenych snahou snizit cenu produkce na minimum ale jinak vetsinou spolehlive plni svou zasadni funkci (ano treba ta 510) S jistou davkou in vestovaneho casu, sikovnosti a trpelivosti pak jde ta funkce znacne vylepsit a tu kvalitu jeste o par pricek zvednout stejne jako ta skodovka jde vytunit (instalace a nastaveni AF) ale bez ohledu na snahu o tuning ten zaklad na kterem je postaveny vzdy bude nejak limitovat maximalni moznosti tak jako v modu sebelepsi software bude limitovany hardwarem, levnejsi konstrukci nebo treba tim, ze misto tymu placenych specialistu ho vyviji na kolene banda fanousku kteri momentalne dokonce ani nemaji ten mod pro ktery to vyviji aby to mohli testovat. Oproti tomu mas vyrobek ktery byl vyvinuty s maximalnim durazem na kvalitu, od pouzitych materialu, konstrukce az po elektroniku a software doladenymi k dokonalosti bez potreby dalsich uprav, vyrobek ktery jde do prodeje uz plne otestovany a funkcni, za odpovidajici vysokou cenu nabizi spickovou kvalitu a navic s tim spojenou prestiz (at uz o ni stojime nebo nam jde jen o tu kvalitu) tedy Porshe. (no dobra mozna by prihodnejsi bylo nejake spickove BMW, kvalitni auto ktery si clovek kupuje kvuli funkci spis nez jen proto jak vypada, priznam se auta me nezajimaji do te miry, ze jsem do triceti nebyl schopny udelat si Bckovy ridicak, ale mam pocit, ze kdybych jako analogii pouzil treba historicke repliky zbrani 13teho stoleti tak ta analogie sice mozna bude presnejsi, ale skoro nikdo ji tu nepochopi
)