• Reklama
FastTech
 
 

eGo-W

Totally Wicked Tornado, SuperSmoke UNICAAT, Janty eGo, V-GO, Riva, T-Rex, EVod atd...

Moderátoři: dlouhejbil, Grif, jura-p

eGo-W

Příspěvekod dlouhejbil » stř 28. bře 2012 19:30:49

Popis

Baterie eGo nejlépe 1100 mAh a na ní nasazen kartomizér, který je dole na obrázcích.
Kartomizer W F1.JPG

Na kartomizeru je potom krytka s průřezy aby bylo vidět na náplň. Krytka je zakončena plochým náustkem o kterém bude také řeč.
Krytka se na baterii nacvakává a jako ochrana náustku/hygiena/ se na krytku šroubuje nástavec s klipem jako u plnicího pera.
Provedení je nerez a nebo různé druhy barev. Tyto barevné jsou však náchylné k poškrábání.

Princip a složení kartomizeru-
Kovová základna, která se šroubuje na vnější závit baterie
Na základně se svislým drážkováním je nasazen tubus/plast.trubka/.
V tubusu ze středu základny vychází kovový sloupek, na kterém je nahoře osazena keramická miska s dvěma výřezy v okrajích.
Přes tuto misku je položen knot, jehož konce dosahují až na dno základny. Skrze tubus vedou od baterie dva drátky, které vystoupají až do misky, kde jsou obtočeny kolem knotu ve formě spirálky.
Spirálka je vlastně odporový drát/kantal/, který se sepnutím tlačítka rozžhaví a odpařuje liguid z nasáklého knotu.
20127549.jpg


V základně kartu jsou dvě vyfrézované drážky, ve kterých je po jedné dírce na přisávání vzduchu.
Tubus je uvnitř ukončen silikonovou zátkou opatřenou rovněž dvěma výřezy, kterými vedou oba konce knotu.To je to bolavé místo u Wéčka, které je třeba si ohlídat.Mám na mysli správné usazení té zátky.


Rady do začátku-
Současný kartomizer na eGo W je podle mě naprosto bez problémů, když je nový a ještě nerozebíraný.

Jak ho poznat mezi těmi všemi udělátky?---Na kovové spodní části /základna/jsou drážky kolmo, ne do kříže a ta kovová základna je vyšší než všechny ostatní clear smoky atd...

Pokud dodržíme níže popsané-bude jako nový sloužit dost dlouho a bez problémů fungovat, jak má.

Tipy-

-Než poprvé plníme/tím myslím už nový/plnící dírku je dobré nejprve propíchnout tenkou jehlou-až při dalším plnění můžeme používat tu dutou s lahvičkou.Dírka bude menší, bude líp těsnit a vydrží podstatně déle, než při protržení tou dutou.

-Dříve se doporučovalo rozpletení knotů a zvětšení výřezů do stran, aby měli knoty více místa./to jen pro případ,že někdo ještě vyndá ze šuplíku starší ale nový kus./
Mnohem víc záleží na správném zasunutí zátky směrem do hloubky. Pokud zasuneme hlouběji-knoty se přiškrtí a pak to nedýmá a pálí se. Pokud příliš mělce-teče liguid na spirálku a utopí ji-navíc proteče na baterii. Takže tlačit proti knotům-jakmile se zátka knotů dotkne je hotovo. Samozřejmě výřezy v zátce musí sedět na knotech. Kdo si však chce výřezy udělat a knoty rozplést, ničemu to neublíží.K zasunování zátky si můžeme pomoci náustkem.
-Než zasouváme zátku je třeba plastovou trubičku lehce dokola navlhčit liguidem-stejně tak i keramickou misku-pak jde zasunovat mnohem snadněji.

-Zátku zasouváme do kartu nasazeného na baterii-Ta nám drží sloupek s keram.miskou uprostřed. Před zasouváním se přesvědčíme, jestli to tak je. Pokud ne-napravíme to.

-Naopak kart plníme bez baterie-po naplnění /nikdy ne 2ml radši 1,8ml/, pusou profoukneme od zátky směrem k baterii/nenasazené/třeba na ubrousek a trubičku v základně osušíme.

-Plný výkon/HIT/je samozřejmě na dokonale nabité baterii.

-Kart dotahujeme dokonale, ale s citem, tak jako všechno ostatní příslušenství. To proto abychom si nezatlačili středový kontakt na baterii.

-Náustek-/plochý/-
měl by se průběžně čistit-jinak si „cucnem” liguidu. Můžeme si dovnitř vložit kousek ubrousku -pak vydrží déle, ale o to silnější „pocuc” si vychutnáme, když ho včas nevyměníme. Je lépe originál plochý vyměnit za drip tip, nebo dnes již běžně prodávaný kulatý.
100_3204.JPG


-Při plnění nenatlačte do kartu vzduch.

-Pokud vám Wéčko táhne ztuha-klade odpor při potáhnutí, stačí, když použijete něco špičatého a zvětšíte jednu ze zdířek, které slouží na nasávání vzduchu do cartomizeru. Jedna bohatě stačí.
Další možnost /méně násilná/ je kovovou zacvakávací krytku uchopit mezi prsty a zmačknutím jí trochu zdeformovat, jakoby do oválu, místo nynějšího kruhu. Pak ji nasadíme tak, aby ono vzdutí sedělo na místech, kde jsou ty frézované drážky. Umožníme tím vzduchu lepší přístup.

Někdy bývá problém se zacvaknutím krytky s klipsnou. Potom pomůže u kartomizeru asi o jeden mm povysunout tubus a vše funguje, jak má.
mezera.jpg


-Je tu taky topik-triky a ůpravy, kde najdete další tipy.

viewtopic.php?f=19&t=1548

-Vypálení spirálky a knotu, případně výměna je už jiná kapitola a odkazy lze běžně najít zde na foru včetně videí a obrázků. A abych vám to usnadnil, tak jsem je sesbíral-

-jak čistit-
http://www.youtube.com/watch?v=FU1XPCFC ... r_embedded

-plnění-
http://www.youtube.com/watch?v=mpWEVXzx ... r_embedded

-usazení víčka-
http://www.youtube.com/watch?v=VbnczUVR ... _embedded#!

-mokré čištění-
http://www.youtube.com/watch?v=K1W5y2-a ... r_embedded

-vyndání víčka-
http://www.youtube.com/watch?v=69hR2vri ... r_embedded

-suché pálení-
http://www.youtube.com/watch?v=TUILBcWs ... r_embedded

-na pálení je lepší šetřit baterii a pořídit si na to zdroj.

-Nevytahujte tubus i se zátkou směrem nahoru.
To velmi velmi nedoporučuju-jednou jsem to udělal a s tubusem a zátkou, ve které drží keram.miska, jsem přetrhnul drátky.

-Nabíjení-
Při správné funkci by na zdroji v zásuvce měla svítit červená dioda. (to je neměnné)
Na nabíječce zelená dioda.
Při zašroubování baterie (a je jedno z jakého zdroje se nabíjí) se na nabíječce změní barva na červenou.
Současně zabliká modré světlo na baterii a zůstane trvale svítit.
Po nabití se barva diody na nabíječce změní na zelenou.
Současně zabliká modré světlo na baterii a zhasne.
Dobíjení je dokončeno.
Adaptér má výstup 5V/500mA a nabíječka 4,2 V/420mA

Jelikož se stále opakuje omyl mnoha nováčků-kteří se ve vláknu Diskuze pro eGo W ptají i na jiné příslušenství-musím vysvětlit, jak je to vlastně s tím eGo W.
Jakmile kartomizer/W/ z baterie sundáte a nasadíte jiné příslušenství-/510 atomizer, DCT, echomizer atd/ už to není eGo W. Zůstane vám jen baterka eGo a někdy na ní je i původní nápis od výrobce eGo W--eGo T a pod.
Čili eGo W je jen a pouze kartomizer W ve spojení s baterií eGo.
Jako paradox tedy můžete mít baterii s nápisem eGo T a na ní nasazen kartomizer W a právě v tu chvíli kouříte opět eGo W.

-Pokud bude třeba ještě doplním

Diskuze k tématu.... viewtopic.php?f=57&t=1284

Videorecenze

eGo W F1:
http://www.e-cigaretafans.eu/recenze/el ... eta-ego-f1
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
dlouhejbil
Moderátor
Moderátor
Sádrový ježek
Sádrový ježek
 
Příspěvky: 8290
Registrován: pát 18. lis 2011 16:23:20
Bydliště: Hradec Králové
Národní vlajka:
Czech Republic

Reklama

Zpět na Elektronické cigarety typu eGo

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků