od egoista » čtv 29. zář 2011 8:55:40
Troška do mlýna... nevím, do jaké míry je třídění zásilek podřízeno strojům a do jaké míry člověkům. Trošínku jsem vydedukoval, že se strojové a člověkové nemohou shodnout. Minimálně v tomto: u prodejce přes e-shop se registruji, zadávám povinné údaje adresy, která by měla korespondovat na došlé zásilce. Příklad:
Do registrace zadávám..
Jméno Příjmení
Ulice Ćíslo
PSČ Obec
Na zásilce uvedeno...
Jméno Příjmení
Číslo
PSČ Ulice
Následuje kontrola registračních údajů (v pořádku), následně dotaz na prodejce, proč svévolně změnil dodací adresu z registrace, když mi zásilka putuje týden +. Odpověď zní: Adresa na zásilku uvedena dle vašich údajů. Otázka.. proč je to tedy tak zpotvořeno, odpověď.. u mě zadáno správně, nějaký poštovní automat to má nastaveno jinak, protože u jiných zásilkových služeb to funguje bez chyby, adresa souhlasí s registračními údaji, na č.poště souhlasí Jméno Příjmení a PSČ, vše ostatní v adrese zpřeházené. A nyní se dostávám k otázce, jakou měrou se podílí poštovní automat a poštovní člověk tříditel na správném zatřídění vedoucího k rychlému doručení? Také vím, že na některé otázky se velmi těžko odpovídá (Hamlet nebo formulář pro sčítání lidu :-)).