Zkouším novou metodu, jak obejít složité postupy pro čištění atomizérů (v tomto případě LEO). Je to velmi jednoduché
Atomizér MUSÍ BÝT STÁLE VLHKÝ. Uvnitř má trubičku, kde je pravděpodobně vložený knot pro nasátí liquidu z tanku při jeho proražení. Toto však nestačí, protože když atomizér je vlhký z jedné strany, musí být vlhký i na druhém konci (zvenku, kde je jeho kovová část se závitem pro našroubování na baterii). Atomizér má zvenku malinkatý otvor, na který se kape liquid přímo. Když na atomizér zvenku nakapete 2 - 3 kapky, je potom knot vlhký jak zvenku, tak i zevnitř. Když není vlhký z obou stran, časem v něm liquid zaschne a ucpe trubičku v atomizéru. Pak už jste bohužel odkázáni na složité postupy pro čištění atomizérů. Proto udržujte atomizér STÁLE VLHKÝ tím, že na něj občas zvenku nakapete liquid (do toho malinkatého otvoru 2 - 3 kapky). Já osobně kapu 3 kapky. Takže závěr zní: KDYŽ KOUŘÍTE, MĚJTE U SEBE PŘIPRAVENÝ E-LIQUID, AŤ SE VÁM NEZNIČÍ ATOMIZÉR A OBČAS NA NĚJ LIQUID NAKAPEJTE, AŤ JE STÁLE VLHKÝ.
Tento nápad jsem dostal před devíti dny a zapisuji si každý den, kdy je atomizér v pořádku. Tak jsem moc zvědavý, zda tento nápad bude k něčemu dobrý, či nikoliv. Petr